Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace.
Záruční lhůta, která činí u spotřebního zboží 24 měsíců, začíná běžet převzetím zboží. Je-li na prodávané věci, jejím obalu nebo návodu k ní připojeném vyznačena v souladu se zvláštními právními předpisy lhůta k použití věci (expirace), skončí záruční doba uplynutím této lhůty. Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou bylo zboží v záruční opravě. V případě výměny zboží za nové v záruční době začíná běžet nová záruka.
Spotřebitel má při uplatnění záruky:
* jde-li o vadu odstranitelnou, právo na bezplatné, řádné a včasné odstranění vady, právo na výměnu vadného zboží nebo vadné součásti, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné. Není-li takový postup možný, má právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupení od kupní smlouvy,
* jde-li o vadu neodstranitelnou bránící řádnému užívání zboží, právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupení od kupní smlouvy, tatáž práva spotřebiteli náleží, jde-li sice o vady odstranitelné, jestliže však kupující nemůže pro opětovné vyskytnutí vady po opravě nebo pro větší počet vad věc řádně užívat. Za opětovné vyskytnutí vady se považuje, jestliže stejná vada bránící řádnému užívání, jež byla v záruční době již nejméně dvakrát odstraňována, se vyskytne znovu. Větším počtem vad se rozumí, má-li věc současně alespoň tři vady bránící jejímu řádnému užití.
Jde-li o jiné vady neodstranitelné a nepožaduje-li spotřebitel výměnu věci, má právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupení od kupní smlouvy.
O reklamaci nás, prosím, neprodleně informujte (prostřednictvím reklamačního formuláře, písemně, nebo telefonicky) ještě před odesláním reklamovaného zboží. Váš nárok posoudíme a individuálně vyřešíme. Následně Vám vydáme písemné potvrzení o tom, kdy byla reklamace uplatněna, co je jejím obsahem, jaký způsob vyřízení reklamace je požadován; dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.
Zboží na reklamaci přijímáme čisté a nevyžadujeme originální obaly.
Kontakt pro uplatňování reklamací:
Tel/fax: +420 775 561 697
E-mail: info@zaspo.cz
Pošta: Václav Adamec-ZAS pracovní oděvy s.r.o., Ke Smíchovu 64, 154 00 Praha 5 – Slivenec
Osobně: prodejny
Formulář pro vratku a nebo reklamaci ke stažení zde
Reklamaci včetně odstranění vady vyřídíme bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Po uplynutí této lhůty má spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit.
V případě oprávněné reklamace má zákazník právo na náhradu nákladů spojených s reklamací (zejména poštovného, které uhradil při odeslání reklamovaného zboží). V případě odstoupení od smlouvy z důvodu vady věci má spotřebitel také právo na úhradu nákladů k tomuto odstoupení. Náklady spojené s přepravou zboží k zákazníkovi po vyřízení reklamace jsou hrazeny dodavatelem. Daňový doklad, který obdržíte se zbožím, slouží zároveň jako záruční list.
Může se stát, že Vám dorazí očekávaný balíček, ale bohužel velikost oblečení nebo obuvi Vám nevyhovuje, nebo celkově zboží neodpovídá tomu, co jste očekávali. V tomto případě máte právo na vrácení nepoužitého, neznehodnoceného zboží ve lhůtě 14 dnů od převzetí.
Zásilku s takto vyplněným formulářem odešlete na adresu:
Václav ADAMEC-ZAS pracovní oděvy s.r.o., Ke Smíchovu 64, Praha 5 - Slivenec, 154 00
V případě, že Vámi požadované zboží máme skladem, pošleme Vám jej nejpozději druhý pracovní den po jeho obdržení. Pokud zboží nemáme skladem budeme Vás informovat o termínu odeslání na Vámi uvedený kontakt. Pokud zboží neobdržíte do 5-ti dnů po našem avízu o jeho odeslání tak nás prosím kontaktujte.
Pokud nevyhovující zboží vracíte bez požadavku na výměnu nebo záměny za jiné zboží, tak Vám do 10-ti pracovních dní od převzetí Vašeho balíčku zasíláme peníze na číslo uvedeného účtu, nebo odesíláme složenku na Vaše jméno. Vrátíme Vám 100% hodnoty zboží. Nevracíme manipulační a doručovací poplatky.
Jestli-že žádáte o výměnu, mohou nastat tyto situace: