počet produktů: 0
cena: 0,00 CZK
kontaktní formulář
chci zaslat dotaz
možnosti plateb
Platební brána
počítadlo přístupů
online: 1
dnes: 5
týden: 54
celkem: 125895

Reklamace, výměna zboží

Reklamace a záruční podmínky

Záruční lhůta, která činí u spotřebního zboží 24 měsíců, začíná běžet převzetím zboží. Je-li na prodávané věci, jejím obalu nebo návodu k ní připojeném vyznačena v souladu se zvláštními právními předpisy lhůta k použití věci (expirace), skončí záruční doba uplynutím této lhůty.   Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou bylo zboží v záruční opravě. V případě výměny zboží za nové v záruční době začíná běžet nová záruka.

Spotřebitel má při uplatnění záruky:

* jde-li o vadu odstranitelnou, právo na bezplatné, řádné a včasné odstranění vady, právo na výměnu vadného zboží nebo vadné součásti, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné. Není-li takový postup možný, má právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupení od kupní smlouvy,

* jde-li o vadu neodstranitelnou bránící řádnému užívání zboží, právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupení od kupní smlouvy, tatáž práva spotřebiteli náleží, jde-li sice o vady odstranitelné, jestliže však kupující nemůže pro opětovné vyskytnutí vady po opravě nebo pro větší počet vad věc řádně užívat. Za opětovné vyskytnutí vady se považuje, jestliže stejná vada bránící řádnému užívání, jež byla v záruční době již nejméně dvakrát odstraňována, se vyskytne znovu. Větším počtem vad se rozumí, má-li věc současně alespoň tři vady bránící jejímu řádnému užití.

Jde-li o jiné vady neodstranitelné a nepožaduje-li spotřebitel výměnu věci, má právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupení od kupní smlouvy.

O reklamaci nás, prosím, neprodleně informujte (prostřednictvím reklamačního formuláře, písemně, nebo telefonicky) ještě před odesláním reklamovaného zboží. Váš nárok posoudíme a individuálně vyřešíme. Následně Vám vydáme písemné potvrzení o tom, kdy byla reklamace uplatněna, co je jejím obsahem, jaký způsob vyřízení reklamace je požadován; dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.

Zboží na reklamaci přijímáme čisté a nevyžadujeme originální obaly.

Kontakt pro uplatňování reklamací:

 

Tel/fax: +420 775 561 697

E-mail: info@zaspo.cz

Pošta: Václav Adamec-ZAS pracovní oděvy s.r.o., Ke Smíchovu 64, 154 00 Praha 5 – Slivenec

Osobně: prodejny

Formulář pro vratku a nebo reklamaci ke stažení zde

Reklamaci včetně odstranění vady vyřídíme bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Po uplynutí této lhůty má spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit.

V případě oprávněné reklamace má zákazník právo na náhradu nákladů spojených s reklamací (zejména poštovného, které uhradil při odeslání reklamovaného zboží). V případě odstoupení od smlouvy z důvodu vady věci má spotřebitel také právo na úhradu nákladů k tomuto odstoupení. Náklady spojené s přepravou zboží k zákazníkovi po vyřízení reklamace jsou hrazeny dodavatelem. Daňový doklad, který obdržíte se zbožím, slouží zároveň jako záruční list.

Vrácení zboží

Může se stát, že Vám dorazí očekávaný balíček, ale bohužel velikost oblečení nebo obuvi Vám nevyhovuje, nebo celkově zboží neodpovídá tomu, co jste očekávali. V tomto případě máte právo na vrácení nepoužitého, neznehodnoceného zboží ve lhůtě 14 dnů od převzetí.

Nabízíme Vám tyto možnosti řešení:

  • Zboží Vám vyměníme za jiné, nebo za jinou velikost
  • Vrátíte nám zboží a my Vám zašleme zpět Vaše peníze

Jak postupovat:

  • Zboží zabalte do původního obalu výrobce. Vrácený výrobek musí být opatřen originálními visačkami (neodtrženými), nesmí být používán ani jevit žádné známky nošení nebo poškození.
  • Stačí vyplnit vratkový formulář, který si můžete stáhnout zde
  • Na tomto formuláři vyplníte potřebné údaje. Uvedete, zda zboží vracíte, jestli požadujete vrácení peněz nebo výměnu zboží za jiné.
  • V případě výměny doplníte požadovanou velikost a barvu.
  • Pokud chcete zboží pouze vrátit (bez výměny), pak na vratkovém formuláři uvedete číslo účtu, na který chcete zaslat peníze. Pokud číslo účtu neuvedete, budou Vám peníze vráceny složenkou.

Zásilku s takto vyplněným formulářem odešlete na adresu:

Václav ADAMEC-ZAS pracovní oděvy s.r.o., Ke Smíchovu 64, Praha 5 - Slivenec, 154 00

V případě, že Vámi požadované zboží máme skladem, pošleme Vám jej nejpozději druhý pracovní den po jeho obdržení. Pokud zboží nemáme skladem budeme Vás informovat o termínu odeslání na Vámi uvedený kontakt. Pokud zboží neobdržíte do 5-ti dnů po našem avízu o jeho odeslání tak nás prosím kontaktujte.

Finanční podmínky

Pokud nevyhovující zboží vracíte bez požadavku na výměnu nebo záměny za jiné zboží, tak Vám do 10-ti pracovních dní od převzetí Vašeho balíčku zasíláme peníze na číslo uvedeného účtu, nebo odesíláme složenku na Vaše jméno. Vrátíme Vám 100% hodnoty zboží. Nevracíme manipulační a doručovací poplatky.

Jestli-že žádáte o výměnu, mohou nastat tyto situace:

  1. Cena nového zboží je stejná jako cena vráceného - pak při převzetí nového balíčku platíte pouze poštovné
  2. Cena nového zboží je vyšší než cena vráceného - platíte rozdíl v ceně + poštovné
  3. Cena nového zboží je nižší než cena vráceného - v této situaci Vám zasíláme přeplacenou částku za vracené zboží (mínus poštovné a hodnotu nového zboží) zpět na účet a Vy při převzetí nového balíčku neplatíte již nic.
X
Tento e-shop využívá cookies a bez jejich použití není schopen fungovat. Nesouhlasím s použitím cookies na tomto e-shopu (zobrazí se prázdná stránka).